خاطرات زندگی یک نویسنده

مینویسم تا یادم بماند...

خاطرات زندگی یک نویسنده

مینویسم تا یادم بماند...

خاطرات زندگی یک نویسنده

🍃 نه تو می مانی،
نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم خواهد رفت
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...🍃

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

RPA

AI & RPA: What's the Difference | NICE

Rpa طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهد - بیشتر مربوط به دقت ، بهره وری ، انطباق و سادگی.

دقت: PD با کاهش خطاهای انسانی در فرایندهای تجاری ، دقت را افزایش می دهد. هرگاه افراد به صورت دستی داده ها را تغییر داده ، تقویت کرده و دستکاری کنند ، اشتباهات می توانند باعث گزارش نادرست ، جریمه و سایر تأثیرات منفی شوند. با افزایش دقت ، rpa این آسیب ها را کاهش می دهد. همچنین با از بین بردن زمان و تلاش لازم برای یافتن و رفع علت اصلی هر خطایی که رخ می دهد ، بهره وری را بهبود می بخشد.

بهره وری: rpa با از بین بردن کار تکراری دستی که نه تنها مستعد خطای انسانی است ، بلکه بهره وری را نیز افزایش می دهد ، بهره وری را افزایش می دهد. کارهایی مانند اسکن اسناد برای شناسایی داده های خاص (به عنوان مثال از طریق OCR) ، انتقال داده ها بین سیستم ها و غیره بسیار تکراری هستند. آنها به راحتی برای 24/7 عملیات اتوماسیون می شوند - به نیروی کار انسانی اجازه می دهد تا روی کارهایی که واقعاً به هوش انسانی ، دلسوزی ، خلاقیت و غیره نیاز دارند متمرکز شود.

انطباق: اگر در یک صنعت بسیار تنظیم شده (مالی ، پزشکی و غیره) قرار دارید ، انجام چک های مهم ضروری است. حزب می تواند به طور خودکار اعتبار را تأیید کند و تأیید کند که وظایف مهم پیروی از آنچه انتظار می رفت انجام شده است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به "3 مورد اصلی استفاده" مراجعه کنید.

سادگی: در بیشتر موارد استفاده ، rpa وظایف خود را از طریق همان رابط کاربری که یک انسان استفاده می کند ، انجام می دهد. در نتیجه ، استفاده از آن بسیار ساده است ، و مانع ورود آن کم است. برخی از راه حلها از نظر کاربر پسند تر هستند ، اما تمام راه حل ها هدف این است که اتوماسیون به اندازه کافی ساده برای کاربران تجاری باشد.

با rpa چه کاری می توانم انجام دهم؟

چه وظایفی می تواند به طور خودکار PD را خودکار کند؟

rpa می تواند کارهای روزمره مانند:

ایمیل و پیوست ها را باز کنید

ورود به برنامه های وب / شرکت

قوانین / یا قوانین تصمیم گیری را دنبال کنید

استخراج داده های ساختاری از اسناد

خراش دادن داده ها از وب

خواندن و نوشتن به یک بانک اطلاعاتی

انتقال پرونده ها و پوشه ها

کپی کردن و چسباندن

فرم های تکمیل شده

انجام محاسبات

اتصال به API های سیستم

جمع آوری داده های رسانه های اجتماعی

موارد معمول استفاده از rpa

شما می توانید برای به صورت خودکار هر فرآیند مبتنی بر قوانین ، از rpa استفاده کنید. برای موارد دقیق لیست موارد استفاده از rpa در ارتباطات از راه دور / رسانه ها ، مالی / بیمه ، صنعتی / تولیدی ، آب و برق ، مهمان نوازی ، بخش عمومی ، علوم بهداشتی / زندگی و خرده فروشی - و همچنین چندین فیلم نشان داده شده از rpa در موارد استفاده از موارد استفاده کنید. عمل.

RPA آیا rpa با تست نرم افزار ارتباط دارد؟

اتوماسیون تست و تست نرم افزارهای رایانه ای

بدون تردید ، رشته های اتوماتیک و تست اتوماسیون تست های همگرا همگرا هستند اما به احتمال زیاد مجموعه ابزار اینگونه نیست.

ایجاد سریع و بروزرسانی اتوماسیون UI انعطاف پذیر و اتوماسیون API برای هر دو نوع اتوماسیون و تست های اتوماتیک ضروری است. با این وجود ، تفاوت های مهمی وجود دارد. rpa نیاز به ارکستراسیون سازمانی ، در دسترس بودن زیاد و تمرکز تولید دارد. اتوماسیون آزمون به قابلیت هایی از قبیل طراحی مورد آزمون ، مجازی سازی خدمات ، مدیریت داده های آزمون و غیره نیاز دارد.

از بسیاری جهات ، اتوماسیون تست از rpa دشوارتر است. با استفاده از PD ، باید نحوه استفاده از اتوماسیون را برای پیشبرد کارهای شناخته شده تجاری تعیین کنید. با اتوماسیون آزمون ، باید تعیین کنید که چه عواملی می توانند یک فرایند پایان به پایان را شکستند و همچنین باید داده ها و محیط های آزمایش مورد نیاز را بدست آورید ، پیکربندی کنید و مدیریت کنید تا از صحت و واقعی بودن تست های خود استفاده کنید.

ابزارهای rpa برای آزمایش نرم افزارهای سازمانی طراحی نشده اند ، دقیقاً مانند ابزارهای تست نرم افزار ، برای شرکت های تولید کننده PDK طراحی نشده اند. با وجود این ، دارایی ها و مهارتهای اتوماسیون هسته ای مطمئناً می توانند (و باید) در صورت استفاده از اتوماسیون آزمون و rpa در صورتی که می خواهید مسیر موفقیت آمیز را انجام دهند ، به کار گیرند.

چشم انداز دیگری می خواهید؟ آنچه را که آزمایش هوتن در مورد تست نرم افزار و rpa می گفت ، بخوانید.

چالش مشترک در سراسر اتوماسیون آزمون و v: اسکریپت های شکننده

درنهایت ، این قدرت موتور اتوماسیون اساسی است که باعث ایجاد یا شکستن هر دو ابتکار تست اتوماسیون و تست نرم افزار می شود. با توجه به اینکه رویکردهای اتوماسیون مبتنی بر اسکریپت در طی 20 سال گذشته نتوانسته اند اهداف اتوماسیون آزمون سازمانی را برآورده کنند ، غیرممکن است که انتظار داشته باشد که همان رویکردهای مبتنی بر اسکریپت برای دستیابی به اهداف شرکتهای داده در حال حاضر انجام شود. جای تعجب نیست که رویکردهای مبتنی بر اسکریپت که نتایج ضعیفی در جهان اتوماسیون تست نرم افزار به همراه آورده اند ، همچنان در حوزه rpa کمبود می شوند - و رویکردهای مبتنی بر مدل کم کد انعطاف پذیر که سطح بالایی از اتوماسیون تست سازمانی را قادر می سازد همچنان ادامه دارند. صدر جدول برای rpa.

اتوماسیون شکننده - همان مشکل اساسی که بسیاری از طرح های اتوماسیون تست نرم افزار را محکوم کرده است - در حال حاضر به عنوان دشمن شماره یک موفقیت و موفقیت ROI ظاهر شده است. همانطور که نشریاتی مانند وال استریت ژورنال و فوربس گزارش داده اند ، مشکل rpa این است که رباتها شکسته می شوند. کاربران جمهوری اسلامی در حال درک آنچه آزمایش کنندگان سالها پیش آموخته اند می شود: اگر اتوماسیون شما نتواند با تغییرات روزانه در رابط ها ، منابع داده و فرمت ، فرآیندهای اساسی در زمینه تجارت و غیره سازگار باشد ، پس از آن حفظ اتوماسیون به سرعت در حال خوردن شما خواهد بود. ROI جمهوری اسلامی علاوه بر این ، با توجه به rpa ، پیامدهای اتوماسیون شکسته بسیار شدیدتر است. آزمایشی که اجرا نمی شود یک چیز است. یک فرآیند کسب و کار واقعی که در حال تکمیل شدن نیست دیگری است.

 چگونه اتوماسیون تست به موفقیت rpa کمک می کند

با توجه به مقیاس برنامه های حزب کمونیست ، هر سازمانی به طور غیرقابل انکار نیاز دارد متخصصان بیشتری را در زمینه اتوماسیون اضافه کند و آنها را بارورتر کند. آزمایش کنندگان نرم افزار سازمان نه تنها از فرهنگ و فرآیندهای خاص شما آگاه هستند؛ آنها به احتمال زیاد مهارت دقیق لازم را دارند که برای موفقیت rpa لازم است.

توانایی طراحی ، ساخت و نگه داشتن اتوماسیون انعطاف پذیر برای موفقیت در هر دو سیستم عامل و تست اتوماسیون بسیار مهم است. rpa ، مانند اتوماسیون آزمون ، به یک طرز فکر سیستم نیاز دارد. البته ، شما به مهارت دامنه مورد نیاز برای درک واقعی نحوه عملکرد یک فرآیند نیاز دارید. اما این باید با تخصص سخت تر در مورد چگونگی به دست آوردن (و نگه داشتن) فرآیند خودکار ، از جمله تفاوت های ظریف مانند اعتبار سنجی ، استفاده از خطای استثناء / خطا و توالی های برگشت پذیر جفت شود. آزمایش کنندگان عملکردی که منجر به تلاش های QA سازمان می شوند ، قبلاً این مسئله را تشخیص داده اند - اغلب ، برای فرآیندی که می خواهید با PD به طور خودکار انجام دهید.

در واقع ، تحقیقات اخیر Forrester تأیید کرد که موفقیت اتوماسیون تست نرم افزار با تعمیر و نگهداری موثر ربات و کنترل هزینه مرتبط است. شرکتهایی که در اتوماسیون تست نرم افزار مؤثر هستند نیز 1.4 برابر بیشتر در کنترل هزینه های rpa مؤثر هستند. آنها 1.3 برابر بیشتر احتمال دارد که در حفظ ربات های rpa مؤثر باشند (به عنوان مثال ، هزینه و زمان پاسخگویی برای اجرای ربات ها).

ربات ساز کاربر مجازی که به کمک ان می توانید عملیات دلخواه خود (که می تواند در یک نرم افزار مستقل یا یک صفحه وب مانند ثبت نام یک سایت) را به وسیله برنامه ضبط کننده ضبط و به کمک برنامه ویراستار هر طور که می خواهید ویرایش کنید و نهایتا در هر سیستم دیگری به کمک برنامه اجرا کننده آن را اجرا بگیرید. در لینک زیر می توانید مشخصات کامل این نرم افزار ونحوه خرید ان را مشاهده فرمایید.

https://www.v-user.com/fa

  • Mitra .mhd