خاطرات زندگی یک نویسنده

مینویسم تا یادم بماند...

خاطرات زندگی یک نویسنده

مینویسم تا یادم بماند...

خاطرات زندگی یک نویسنده

🍃 نه تو می مانی،
نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم خواهد رفت
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...🍃

  • ۰
  • ۰

یارو نشسته بود جلوم از دستاوردهای جدیدش حرف میزد:
-:اون روز رفتم تو اینترنت راجع به روزه تحقیق کردم
دستم را زدم زیر چانه ام و با بی خیالی گفتم:خب..
-:میدونی چقدر مضرات روزه زیاده؟؟؟تازه همه کارشناسای تغذیه ایه جهانم ردش کردن.
با بیخیالی فوتی کردم و گفتم:خب؟
-:نمیدونم چرا اصلا ما روزه میگیریم وقتی انقدر ضرر داره.تازه ما چجوری میخوایم حال فقرا رو اینجوری درک کنیم؟
-:خب...
-:یا مثلا چرا جلوی کسی که به اختیار خودش غذا نمیخوره نباید چیزی بخوریم ولی تو روزای عادی جلوی آدمای گرسنه اشکال نداره؟؟
دیدم زیادی داره دور بر میداره.گفتم:ببین نمیخوای روزه بگیری نگیر...چرا دلایل فلسفی من در اوردی میاری واسه من؟تو که واسه چشم مردم روزه نمیگیری کسی هم که چیزی نمیگه بهت.این گردن خودته...تویی و خدای خودت.
درسته اون خیلی از دستم ناراحت شد ولی گاهی باید تو زندگیت یه !!shut up بلند به یه سریا بگی که نداشته و داشته هاشونو با منت و تفاخر نزنن تو سرت.تو دوره ای گیر افتادیم که هر کی واسه توجیه کار غلطش یه سخن جعلی از فردی معروف میاره و میگه آره و اینا...ولمون کنید آقا بزار زندگی خودمونو بکنیم...حالا چون تو اینجوری فکر میکنی منم حتما باید حرفتو قبول کنم؟یجوری میان از ناجوانمردی زمانه و گرونی و تحریما ادیبانه و فیلسوفانه حرف میزنن یکی ندونه فکر میکنه اینا چه آدمای رنج کشیده ای هستن.:/
در صورتی که نمیدونن فکر همین آدما انقدر پست و کوتاهه که تنها دغدغه زندگیشون ست بودن کیف و کفششونه.:/ )
خلاصه ازین آدمای دو رو کاملا دوری کنید😑
______________________________________________________
روزه مفیده به شرطی که مواد غذایی مناسبو جایگزین از دست رفته ها کنید.اولا که بین افطار تا سحر به جای آب بیشتر میوه بخورید که هم ویتامین بدنتون کم نشه هم اینکه آب میوه عطشو کمتر میکنه.دوم اینکه افطاری سبک بخورید و وعده غذایی شامو باهاش قاطی نکنید.چون سلولای شما به حجم کم انرژی طی روز عادت کردن وقتی با حجم زیادی از غذا روبه رو میشن یعنی یه حجم زیادی از انرژی،باعث متلاشی شدن سلول میشه. چون واقعا نمیتونه این همه انرژیو تحمل کنه.    روزه نمازاتون قبول

 

  • ۹۷/۰۳/۱۲
  • Mitra .mhd

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی